Skybasert kontaktsenter

Mobility er Zisson-partner, og leverer kontaktsenter hvor kunden din er i sentrum. Et skybasert kontaktsenter forenkler og forbedrer kommunikasjonen mellom deg og dine sluttkunder ved å samle alle henvendelser i én arbeidsflate.

En skybasert kontaktsenterløsning fra Zisson er fleksibelt, krever få interne ressurser, oppgraderes kontinuerlig, er sikkert og funksjonelt.


Zisson Interact er et skybasert kontaktsenter som har til hensikt å forenkle og forbedre kommunikasjonen mellom bedrifter og sluttkunder. Med Zisson Interact kan du håndtere henvendelser fra telefoni, webchat, e-post, chatbot, sosiale medier og SMS i en og samme arbeidsflate. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde på tvers av ulike kanaler, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.


Løsningen kan skaleres opp og ned i forhold til virksomhetens størrelse og behov. Det siste året har vi også sett viktigheten av å raskt kunne justere kundesupport avhengig av tilbud og etterspørsel. Det er utviklet standardiserte integrasjoner mot ulike plattformer i tillegg til et fleksibelt grensesnitt for integrasjon av andre tjenester hvor kunden kan gjøre kundespesifikke integrasjoner.


Zisson har nylig kjøpt opp Socialboards, et av de raskest voksende martech-selskapene i Norge. Socialboards samler all kundedialog i sosiale medier, live chat og e-poster i én innboks. Og sammen med Zisson dekker de to alle kundekommunikasjonskanaler, og vi vil kunne tilby enda bedre løsninger.

Kontakt oss