Slik jobber vi med reparasjon

Tar bedriften vare på det de allerede har, sparer de både penger og utslipp.

Med alt vi vet om utslipp og ressursbruk burde det være selvsagt at vi fikser tingene våre når de går i stykker. Men slik er det dessverre ikke. Alt for mange private mobiltelefonskjermer knuses i løpet av de første 24 månedene. Mange velger å kaste den gamle telefonen og kjøpe ny, fremfor å reparere.

I bedriftsmarkedet ser vi mye av det samme. Ofte opplever en travel ansatt at det er raskere å skaffe seg en ny telefon på farten, fremfor å bruke tid og krefter på å få reparert den gamle.

Dette vil vi gjøre noe med. For våre bedriftskunder gjør vi det enkelt og kjapt å reparere.
Slik gjør vi det:

  • Sentralt verksted i Oslo (Trondheim og Bergen) med høy kapasitet sikrer at vi kan fikse de vanligste skader på én time. Ofte går det også kjappere. Slik slipper du styret med lånetelefon.
  • Vi henter og leverer om ønskelig, slik at det blir enda enklere å få fikset telefonen i en travel arbeidshverdag.
  • Dersom bedriften har et en swap-pool-ordning erstatter vi den ødelagte telefonen med en identisk, slik at brukeren umiddelbart kan fortsette med sine gjøremål. Vi reparerer den ødelagte, slik at den er klar for den neste i bedriften som er uheldig. Lønnsomt for bedriften og bra for klima og miljø.

Ta kontakt for å høre mer om hvordan vi sørger for å raske reparasjoner.  

Kontakt oss